.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزيره آشوراده، آينده روشن صنعت توريسم

به همت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان، با اجراي طرح سالمسازي جزيره آشوراده، آينده روشني در صنعت گردشگري و جذب توريست منطقه رقم خورد.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، طي مراسمي روز شنبه 7 مرداد ماه در ساحل زيباي بندرترکمن، طرح سالمسازي جزيره آشوراده با حضور استاندار، معاون عمراني استانداري، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، فرماندار، شهردار و امام جمعه شهرستان بندرترکمن و جمعي از مديران کل و اقشار مردم افتتاح شد و به بهره برداري رسيد.

دکتر شاعري استاندار گلستان پس از بيان قابليتهاي ويژه گردشگري استان در اين منطقه، بر راهسازي دو بانده مسير بندر ترکمن- اسکله، روشنايي مسير و زيباسازي ساحل بندرترکمن تاکيد کرد و اجراي طرح هاي گردشگري در اين منطقه را عامل جذب توريست و افزايش توان اقتصادي استان برشمرد همچنين افزايش اشتغال از طريق صنايع دستي و گردشگري را از ضروريات عنوان کرد.

در ادامه اين مراسم استاندار و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و جمعي از مديران و مسئولين جهت بازديد و افتتاح طرح سالمسازي آشوراده به جزيره رفته و طرح را افتتاح کردند.

گفتني است طرح سالمسازي آشورازده با ايجاد محل شناي آقايان و خانم ها و تعبيه چادر، زيباسازي ساحل و امکانات رفاهي، عامل مهمي در جذب گردشگري به اين منطقه خواهد بود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گرمرودی 23 اسفند 1388
با تشکر از حسن انجام کاری که مردم این شهر سالهاست منتظر دیدن ان هستند به امید روزی که شاهد تداوم و موفقیت این مهم باشیم و با تشکر از کلیه کسانی که در این امر یاری دهنده بودن . ما زنده به انیم که شاهد باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.